4.2 C
Brno
Úterý, 19 října, 2021

Genesis GV60 – Oficiální a má i Drift režim!

Od oznámení do oficiální premiéry uplynulo pouze několik týdnů. Genesis GV60 je zde. Luxusní bratr Hyundai Ioniq 5 a Kia EV6 predtavujeme v plné kráse. Navzdory svému blízkému vztahu se však od nich výrazně liší – nejen vzhledem.
Od Marek Pauca Publikováno dne zář 30, 2021
Genesis se oficiálně pochlubil svým kompaktním elektrickým modelem GV60 založeným na platformě E-GMP. Auto bude k dispozici v několika variantách lišících se výkonem a typem pohonu. Na výběr bude RWD, AWD a ostrá verze, která vám dokonce umožní i jízdu bokem. Každý z variant má stejnou 77,4 kWh baterii, která v základní verzi pracuje s jedním elektromotorem generujícím výkon 228 koní a maximální točivý moment 350 Nm. Všechno jde jen na zadní kola. Dojezd? Podle slibu výrobce 451 km.

Silnější varianta AWD má dva motory, jeden pro každou nápravu. Celkový výkon je 318 koní. Maximální točivý moment je 605 Nm. V tomto případě je dosah o něco menší – cca 400 km. Nejzajímavější je však vrcholná edice se dvěma výkonnými motory, které spolu dokáží generovat 435 koní a 605 Nm, což způsobuje zrychlení na stovku za méně než 4 sekundy a tendenci klouzat se a tudíž nemalé srandy za volantem. A co je hlavní na palubě najdeme drift mode a samosvorný diferenciál. Vliv na zvuk v kabině budou mít i jízdní režimy. Genesis se může pochlubit svým patentovaným systémem Active Sound Design, který nejenže eliminuje nepříjemné zvuky, ale poskytuje i zajímavé akustické zážitky, které mají být moderní alternativou k zvuku spalovacích jednotek. Takových technologických novinek je více. Koneckonců, máme do činění s luxusní značkou. Pozoruhodné je například aktivní odpružení spolupracující se systémem senzorů a kamer monitorujících stav povrchu. Verze AWD mají také tlačítko, které vám umožní snadno přepnout pohon do režimu RWD.

Interiér téměř celý potažený kůží a hliníkem, láká i bohatou výbavou. To zahrnuje 17-reproduktorový zvuk od Bang & Olufsen nebo rozsáhlé multimédia. Zajímavostí je také systém otevírání vozidla s funkcí rozpoznávání obličeje nebo množství systémů podpory řidiče s tempomatem kompatibilním s navigací nebo možností dálkového parkování.

Bohužel stále nevíme, kolik za to všechno budeme muset zaplatit. Jistý zatím není ani debut na starém kontinentu, ale existuje velmi silný předpoklad, že si ho budete umět koupit iu nás.

- Komerční sdělení-magazín

Mohlo by vás zajímat

- Komerční sdělení-PR články
- Komerční sdělení-magazín
- Komerční sdělení-magazín

Doporučené články z rubriky

- Komerční sdělení-aktuality